Inici -> Sessions

Infraestructures.01 - Autorització a tercers per a actuar sobre elements públics

Qui ho pot sol·licitar? Indiferent
Documentació a aportar
  • Sol·licitud.
  • Foto, plànol, croquis de la situació (segons el cas).
On sol·licitar-lo?
Termini de tramitació El termini de tramitació és de 3 mesos
Normativa
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del Sector Públic
  • Reglament (UE) 2016/679 del Parlament europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, general de protecció de dades
  • Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals
  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases de règim local
  • Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears
  • Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
  • Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals
  • Reglament municipal d'organització i funcionament (Ajuntament de Palma)
  • Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local
Qui tramita la sol·licitud?

Àrea d'Infraestructures (Departament de Manteniment).

Camí del Reis, 400 (Son Pacs)

 Tel. 971 76 48 00


A/el: manten@man.palma.es

Forma d'iniciació A petició de la persona interessada
Requisits

Ser interessat, segons les condicions de l'art. 31 de la Llei 30/1992:

  • titular de drets o interessos legítims individuals o col·lectius
  • qui, sense haver iniciat el procediment, tingui drets que puguin resultar afectats per la decisió que s'adopti
  • aquell els interessos legítims, individuals o col·lectius del qual puguin resultar afectats per la resolució i es personi en el procediment abans que s'hagi dictat la resolució definitiva
Òrgan resolutori

Àrea d'Infraestructures (Departament de Manteniment).

Camí del Reis, 400 (Son Pacs)

 Tel. 971 76 48 00


A/el: manten@man.palma.es

Efectes de silenci Desestimatori
Fi via La resolució posa fi a la via administrativa
Recurs De reposició potestatiu i contenciós administratiu
Observacions

No hi ha taxes ni imposts, però l'interessat ha de presentar un aval pels possibles danys que pugui causar l'actuació a realitzar.
La quantia de l'aval és la de l'import del bé afectat.

Es requereix informe previ favorable del Servei d'Accessibilitat, Control i Ocupació de via pública per Obres (SACOV)

DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
8 d'octubre de 2021

Ajuntament de Palma
Plaça de Santa Eulàlia 9. 07001 Palma (Illes Balears)
Telèfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electrònic: ajuntament@palma.cat