Inici

Activitats.05 - Tramitació d'activitats permanents majors sense obra o amb obra que no necessiti projecte

Qui ho pot sol·licitar? Indiferent: persones físiques, persones jurídiques...
Documentació a aportar

El procediment per a la tramitació té dues fases.

FASE 1. Documentació a aportar per a la instal·lació de l'activitat

  • Sol·licitud de permís d'instal·lació d'activitat permanent (model A2) degudament complimentada
  • Projecte d'activitat
  • Fitxa resum d'activitat (model A3) degudament complimentada
  • Declaració responsable del/de la tècnic/ca competent (model A7) degudament complimentada

FASE 2. Documentació a aportar per a l'inici i l'exercici de l'activitat

  • Declaració responsable d'nici i exercici d'activitat permanent (model A1) degudament complimentada
  • Certificat tècnic d'activitat (model A6) degudament complimentat
  • Plànols de l'estat final de la instal·lació
  • Declaració responsable del/de la tècnic/ca competent (model A7) degudament complimentada
  • Fotografia en què es vegi amb claredat l'accés a persones amb mobilitat reduïda

Tota la documentació s'ha d'aportar també en format digital en pdf

On sol·licitar-lo? Al Registre General de les oficines d'atenció a la ciutadania (OAC) o a qualsevol dels òrgans de les administracions públiques que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
Preu i forma de pagament
  • Autoliquidació generada pel Registre General a la vista de la documentació que es presenta, segons taxa fixada a l'Ordenança fiscal municipal de l'any en curs.
  • La quantia pot variar en funció de la superfície de l'activitat, de la categoria de via pública on se situï l'establiment, el tipus d'activitat, etc.
  • Mitjançant targeta financera al Registre General en el moment de presentació de la documentació
  • Pagament el dia de presentació de la documentació o l'endemà a qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren a l'autoliquidació, o per Internet a la pàgina web de l'Ajuntament de Palma (https://pagaments.palmademallorca.es)
Normativa
  • Llei 6/2019, de 8 de febrer, de modificació de la Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears (BOIB núm. 21, de 16 de febrer)
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 2 d'octubre)
  • Llei 12/2016, de 17 d'agost, d'avaluació ambiental de les Illes Balears (BOIB núm. 106, de 20 d'agost)
  • Ordenances fiscals i de preus públics de l'Ajuntament de Palma
  • Altres ordenances municipals segons l'activitat sol·licitada

La normativa municipal es pot consultar des d'aquesta web accedint-hi per "L'Ajuntament>Urbanisme>Normativa"

Qui tramita la sol·licitud?

Departament d'Activitats i Seguretat dels Establiments

Gerència d'Urbanisme

Àrea de Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne

Av. de Gabriel Alomar, 18 (2a planta)

07006 Palma

Tel. 971225900 (ext. 8238 / 8240)

Forma d'iniciació A petició de la persona interessada
Requisits Models de formularis normalitzats ben complimentats i acompanyats de la documentació indicada als mateixos
Òrgan resolutori

Departament d'Activitats i Seguretat dels Establiments

Gerència d'Urbanisme

Àrea de Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne

Av. de Gabriel Alomar, 18 (2a planta)

07006 Palma

Tel. 971225900 (ext. 8238 / 8240)

Efectes de silenci Estimatori
Fi via Sense classificar
Més informació

Per a més informació descarregui els documents informatius

Llegir atentament les instruccions per a complimentar els models

DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
25 d'abril de 2019

Ajuntament de Palma
Plaça de Santa Eulàlia 9. 07001 Palma (Illes Balears)
Telèfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electrònic: ajuntament@palma.cat