Inici

Oficines d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Oficines d'atenció a la ciutadania

¿QUÈ SÓN?

Aquestes oficines són una passa més en el camí d'acostament de l'Administració municipal als ciutadans.

¿QUINS SERVEIS OFEREIXEN?

  • INFORMACIÓ GENERAL
    • Facilitar els formularis corresponents per a les sol·licituds a l'Ajuntament.
    • Indicar als ciutadans on són les dependències per a tramitar les seves peticions.
    • Oferir tota casta d'informació municipal.
  • INFORMACIÓ FISCAL 
    • Donar informació fiscal municipal.
    • Autoliquidar per a permísos d'obres, obertura d'establiments, ocupacions de la via pública, guals, taxis, etc.
    • Autoliquidar l'impost de vehicles de nova matriculació 
  • REGISTRE GENERAL
    • Registre de sol·licituds per a activitats, obres, ocupació de la via pública, certificacions, al·legacions, recursos, etc.
    • Registre d'escrits, comunicacions, sol·licituds, al·legacions i recursos adreçats a qualsevol òrgan administratiu de les Administracions Públiques.
  • ALTRES SERVEIS
    • Certificats d'empadronament
    • Certificats de residència (per viatjar)
    • Targeta Ciutadana 
  •  POBLACIÓ
    • Tramitació de les qüestions relacionades amb el Padró Municipal d'habitants: altes, baixes, canvis de domicili i renovació periòdica de les inscripcions dels estrangers no comunitaris.
  • CITA PREVIA
    • És necessari demanar cita per a altes i canvis de domicili en el padrò municipal d'habitants per qualsevol dels tres canals:
      • Internet  
      • 010 (de les 14h a  les 23h)

HORARI:
Tot l'any de 8.30 a 14 h, de dilluns a divendres
Horari ampliat OAC Avingudes d'octubre a maig: de dilluns a dijous de 8.30 a 17 hores
Horari ampliat OAC Son Moix d'octubre a maig: de dilluns a dijous de 9.30 a 17 hores i divendres de 9 a 14 hores.

  • UNITAT ADMINISTRATIVA DE CORRESPÒNDENCIA
    • Servei de notificació de la ciutat de Palma, on la recuperació de les resolucions recaigudes en un procediment administratiu es posa en coneixement de les parts interessades. El lliurament de notificacions són: placa Porta des Camp - UAC, Av. Sant Ferran, 41 - OAC Sant Ferran (edifici de la Policia Local), carrer Pere Llobera 9 bj - OAC Pere Garau

 010 - Servei d'Atenció Telefònica a la Ciutadania (SAT)

És un servei d'informació general i processament d'avaries o desperfectes a la via pública.
Horari: de 7 a 23 hores.

Descàrrega d'arxius

Descargar archivo

Reial decret llei 8/2011

11 d'abril de 2022

Ajuntament de Palma
Plaça de Santa Eulàlia 9. 07001 Palma (Illes Balears)
Telèfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electrònic: ajuntament@palma.cat