CONVOCATÒRIES, ORDRES DEL DIA I ACORDS DEL PLE
El Reglament orgànic de participació ciutadana de Palma disposa que l'Ajuntament ha de donar publicitat a les convocatòries, ordres del dia i acords del Ple.
Amb aquest objectiu, aquesta secció publica els documents oficials de les convocatòries, amb l'ordre del dia, i els extractes de les actes de les sessions plenàries on figuren els acords adoptats, sense les intervencions dels portaveus dels grups municipals.
Els documents publicats procuren ometre totes les dades personals, en compliment de la legislació vigent. Això no obstant, si voleu exercir el dret de rectificació i cancel·lació de dades personals publicades erròniament, us podeu dirigir a la Secretaria General del Ple de l'Ajuntament de Palma o enviar un correu a ple@palma.es
PLENARIS
Darrer dijous de cada mes, a les 10.00 h.
Caràcter mensual (a excepció del mes d'agost)
COMISSIONS DE PLE
Cinc comissions preparatòries del ple. Es celebren la setmana abans del ple (dijous i divendres):
- Comissió d'Urbanisme i Medi Ambient
- Comissió de Vigilància de la Contractació, Infraestructures i Desconcentració Territorial
- Comissió Serveis a la Ciutadania
- Comissió de Comptes, Economia i Recursos Humans
- Comissió de Suggeriments i Reclamacions
A continuació es poden consultar les ordres del dia, les sessions en video (a partir del 25 de setembre) i com s'han desenvolupat les mateixes. Una vegada acabada la sessió es publica l'extracte de l'acta, i una vegada aprovada l'acta (a la sessió següent) es publica l'acta sencera
SESSIONS:
Tràmits | Presencial | Telefònic | Tramitació sense certificat | Tramitació amb certificat | Documents associats |
Mobilitat.501 - Certificació de senyalització |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició llarga |
||
Mobilitat.502 - Sol·licitud de senyalització vial o canvi circulatori a instància de part |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició llarga |
||
Mobilitat.503 - Repintada de gual |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició llarga |
||
Mobilitat.504 - Sol·licitud de placa de gual |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu
Documents relacionats
Informe tècnic-jurídic sobre els aparcaments vinculats a un únic habitatge
Documents relacionats
(MG01, MG02, MG03 i MG04) Full de dades sobre llicència de gual(LLG), Declaració responsable de sol·lic. de (LLG) vinculat a un únic habitatge, Decla.responsable de sol·lic. de (LLG) vinculat a una activitat i Full informatiu per a la sol·lic. de gual
Documents relacionats
Acord CGU sobre utilitzacio de vehicles amb GLP a aparcaments soterranis |
||
Mobilitat.505- Canvi de titular de gual |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu
Documents relacionats
MG05 Model canvi titularitat gual |
||
Multes.04 - Al·legacions/Recursos multes de trànsit |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Al·legacions / Recursos multes de trànsit |
||
Participació Ciutadana.01 - Sol·licitud d'ús d'espais als Casals de Barri |
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud de cessió d'espai de Casals de Barri |
|||
Participació Ciutadana.04 - Nova inscripció al Registre municipal d'entitats ciutadanes |
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
RMEC_ Sol·licitud Nova Inscripció 2023
Documents relacionats
RMEC_ Nova Inscripció 2023 annex I
Documents relacionats
RMEC_ Nova Inscripció 2023 annex II
Documents relacionats
RMEC_ Nova Inscripció 2023 annex III |
|||
Participació Ciutadana.05 - Renovació al Registre municipal d'entitats ciutadanes |
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
RMEC_ Sol·licitud Renovació 2023
Documents relacionats
RMEC_ Renovació 2023 annex I
Documents relacionats
RMEC_ Renovació 2023 annex II
Documents relacionats
RMEC_Renovació 2023 annex III |
|||
Personal.01 - Sol·licitud d'admissió a proves selectives |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Imprès per a la sol·licitud d'admissió a proves de selecció (per omplir) |
Ajuntament de Palma
Plaça
de Santa Eulàlia
9.
07001
Palma
(Illes Balears)
Telèfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electrònic: ajuntament@palma.cat