CONVOCATÒRIES, ORDRES DEL DIA I ACORDS DEL PLE
El Reglament orgànic de participació ciutadana de Palma disposa que l'Ajuntament ha de donar publicitat a les convocatòries, ordres del dia i acords del Ple.
Amb aquest objectiu, aquesta secció publica els documents oficials de les convocatòries, amb l'ordre del dia, i els extractes de les actes de les sessions plenàries on figuren els acords adoptats, sense les intervencions dels portaveus dels grups municipals.
Els documents publicats procuren ometre totes les dades personals, en compliment de la legislació vigent. Això no obstant, si voleu exercir el dret de rectificació i cancel·lació de dades personals publicades erròniament, us podeu dirigir a la Secretaria General del Ple de l'Ajuntament de Palma o enviar un correu a ple@palma.es
PLENARIS
Darrer dijous de cada mes, a les 10.00 h.
Caràcter mensual (a excepció del mes d'agost)
COMISSIONS DE PLE
Cinc comissions preparatòries del ple. Es celebren la setmana abans del ple (dijous i divendres):
- Comissió d'Urbanisme i Medi Ambient
- Comissió de Vigilància de la Contractació, Infraestructures i Desconcentració Territorial
- Comissió Serveis a la Ciutadania
- Comissió de Comptes, Economia i Recursos Humans
- Comissió de Suggeriments i Reclamacions
A continuació es poden consultar les ordres del dia, les sessions en video (a partir del 25 de setembre) i com s'han desenvolupat les mateixes. Una vegada acabada la sessió es publica l'extracte de l'acta, i una vegada aprovada l'acta (a la sessió següent) es publica l'acta sencera
SESSIONS:
Tràmits | Presencial | Telefònic | Tramitació sense certificat | Tramitació amb certificat | Documents associats |
Cultura.02 - Expedient d'incorporació a l'Arxiu Municipal de fons documental per dipòsit o donació |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu |
||
Cultura.03 - Subvencions en matèria de cultura |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Autorització per a consultar dades de la Base de Seguretat Social
Documents relacionats
Autorització per a consultar dades de la Base de l'Agència Tributària Estatal |
||
Cultura.04 - Sol·licitud visites guiades concertades per a grups al Castell de Bellver |
Presencial
|
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud de visita concertada al Castell de Bellver |
|||
Cultura.05 - Sol·licitud de cessió d'ús d'espai públic per a realització d'exposicions al Casal Solleric i a Ses Voltes |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Condicions d'ús de l'espai de Ses Voltes
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu |
||
Cultura.06 - Sol·licitud d'actuació de la banda de música |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu |
||
Cultura.07 - Sol·licitud de filmació o reportatges al castell de Bellver |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud per a la cessió d'ús per filmacions o realitzacions de reportatges fotogràfics als espais del Castell de Bellver |
||
Cultura.09 - Premis Ciutat de Palma |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
|
||
Cultura.10 - Sol·licitud per a la cessió d'ús dels Teatres Municipals |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud cessió d'ús dels Teatres Municipals |
||
Cultura.11 - Sol·licitud d'actuació de bandes de música aficionades |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud actuació banda música aficionada |
||
Disciplina.01 - Certificació d'inexistència d'expedient d'infracció urbanística |
Presencial
|
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu |
Ajuntament de Palma
Plaça
de Santa Eulàlia
9.
07001
Palma
(Illes Balears)
Telèfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electrònic: ajuntament@palma.cat