CONVOCATÒRIES, ORDRES DEL DIA I ACORDS DEL PLE
El Reglament orgànic de participació ciutadana de Palma disposa que l'Ajuntament ha de donar publicitat a les convocatòries, ordres del dia i acords del Ple.
Amb aquest objectiu, aquesta secció publica els documents oficials de les convocatòries, amb l'ordre del dia, i els extractes de les actes de les sessions plenàries on figuren els acords adoptats, sense les intervencions dels portaveus dels grups municipals.
Els documents publicats procuren ometre totes les dades personals, en compliment de la legislació vigent. Això no obstant, si voleu exercir el dret de rectificació i cancel·lació de dades personals publicades erròniament, us podeu dirigir a la Secretaria General del Ple de l'Ajuntament de Palma o enviar un correu a ple@palma.es
PLENARIS
Darrer dijous de cada mes, a les 10.00 h.
Caràcter mensual (a excepció del mes d'agost)
COMISSIONS DE PLE
Cinc comissions preparatòries del ple. Es celebren la setmana abans del ple (dijous i divendres):
- Comissió d'Urbanisme i Medi Ambient
- Comissió de Vigilància de la Contractació, Infraestructures i Desconcentració Territorial
- Comissió Serveis a la Ciutadania
- Comissió de Comptes, Economia i Recursos Humans
- Comissió de Suggeriments i Reclamacions
A continuació es poden consultar les ordres del dia, les sessions en video (a partir del 25 de setembre) i com s'han desenvolupat les mateixes. Una vegada acabada la sessió es publica l'extracte de l'acta, i una vegada aprovada l'acta (a la sessió següent) es publica l'acta sencera
SESSIONS:
Tràmits | Presencial | Telefònic | Tramitació sense certificat | Tramitació amb certificat | Documents associats |
Cultura.01 - Sol·licitud del carnet de soci de la xarxa de biblioteques municipals de l'Ajuntament de Palma |
Presencial
|
Tramitació sense certificat |
Document principal
|
||
Esports.01 - Renovació d'abonaments, pagaments de cursets i tiquets d'entrada |
Tramitació sense certificat |
Document principal
|
|||
Infraestructures.04 - Atenció i resolució de les deficiències detectades en la conservació de la via pública |
Presencial
|
Tramitació sense certificat |
Document principal
|
||
IVTM.00 - INFORMACIÓ sobre la eliminació de la bonificació per a vehicles de més de 25 anys |
Presencial
|
Tramitació sense certificat |
Document principal
Instrucció departament tributari vehicles de +25 anys 20/02/20
Documents relacionats
Atorgament de la representació Departament Tributari |
||
IVTM.01 - Altes a l'Impost de Vehicles de Tracció Mecànica |
Presencial
|
Tramitació sense certificat |
Document principal
Documents relacionats
Document informatiu altes a IVTM
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu
Documents relacionats
Imprès aportació dades bancaries per a transferències Tresoreria
Documents relacionats
Atorgament de la representació Departament Tributari
Documents relacionats
Ordenances fiscals any en curs |
||
Mobilitat.202 - Renovació distintiu resident ORA |
Tramitació sense certificat |
Document principal
|
|||
Mobilitat.601 - Bicipalma |
Presencial
|
Tramitació sense certificat |
Document principal
|
||
Multes.01 - Consulta multes empreses amb conveni |
Presencial
|
Tramitació sense certificat |
Document principal
|
||
Multes.02 - Pagament butlletins de multes |
Presencial
|
Tramitació sense certificat |
Document principal
|
||
Multes.03 - Identificació de conductor |
Presencial
|
Tramitació sense certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud d'identificació de conductor d'un expedient per denúncia de trànsit |
Ajuntament de Palma
Plaça
de Santa Eulàlia
9.
07001
Palma
(Illes Balears)
Telèfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electrònic: ajuntament@palma.cat