CONVOCATÒRIES, ORDRES DEL DIA I ACORDS DEL PLE
El Reglament orgànic de participació ciutadana de Palma disposa que l'Ajuntament ha de donar publicitat a les convocatòries, ordres del dia i acords del Ple.
Amb aquest objectiu, aquesta secció publica els documents oficials de les convocatòries, amb l'ordre del dia, i els extractes de les actes de les sessions plenàries on figuren els acords adoptats, sense les intervencions dels portaveus dels grups municipals.
Els documents publicats procuren ometre totes les dades personals, en compliment de la legislació vigent. Això no obstant, si voleu exercir el dret de rectificació i cancel·lació de dades personals publicades erròniament, us podeu dirigir a la Secretaria General del Ple de l'Ajuntament de Palma o enviar un correu a ple@palma.es
PLENARIS
Darrer dijous de cada mes, a les 10.00 h.
Caràcter mensual (a excepció del mes d'agost)
COMISSIONS DE PLE
Cinc comissions preparatòries del ple. Es celebren la setmana abans del ple (dijous i divendres):
- Comissió d'Urbanisme i Medi Ambient
- Comissió de Vigilància de la Contractació, Infraestructures i Desconcentració Territorial
- Comissió Serveis a la Ciutadania
- Comissió de Comptes, Economia i Recursos Humans
- Comissió de Suggeriments i Reclamacions
A continuació es poden consultar les ordres del dia, les sessions en video (a partir del 25 de setembre) i com s'han desenvolupat les mateixes. Una vegada acabada la sessió es publica l'extracte de l'acta, i una vegada aprovada l'acta (a la sessió següent) es publica l'acta sencera
SESSIONS:
Tràmits | Presencial | Telefònic | Tramitació sense certificat | Tramitació amb certificat | Documents associats |
Registre General |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
|
||
Arxiu.01 - Consultes i/o obtenció de còpies d'expedients custodiats a l'Arxiu de la Gerència d'Urbanisme |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Imprès consulta còpies d'expedient a Arxiu |
||
Autoliquidacions taxa serveis urbanístics (només autoliquidacions per sol·licitud de llicències d'obres. Les autoliquidacions per comunicacions prèvies les emet l'OAC) |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
|
||
Batlia.01 - Sol·licitud d'ocupació als espais públics per motius diversos |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Sol·licitud d'ocupació als espais públics per motius diversos
Documents relacionats
Sol·licitud d'autorització d'activitats no permanents IPM
Documents relacionats
BOIB 109 de 4 de Setembre de 2018 - Aprovació definitiva ordenança d'ocupació de la via pública |
||
Benestar social.01 - Demanda de suport per necessitat social |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició llarga
Documents relacionats
Autorització consulta dades personals de menors
Documents relacionats
Autorització consulta dades personals |
||
Benestar social.02 - Sol·licitud del servei de menjar a domicili |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
|
||
Benestar social.03 - Sol·licitud del servei d'ajuda a domicili municipal |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
|
||
Cultura.02 - Expedient d'incorporació a l'Arxiu Municipal de fons documental per dipòsit o donació |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu |
||
Cultura.03 - Subvencions en matèria de cultura |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Autorització per a consultar dades de la Base de Seguretat Social
Documents relacionats
Autorització per a consultar dades de la Base de l'Agència Tributària Estatal |
||
Cultura.05 - Sol·licitud de cessió d'ús d'espai públic per a realització d'exposicions al Casal Solleric i a Ses Voltes |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Documents relacionats
Condicions d'ús de l'espai de Ses Voltes
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu |
Ajuntament de Palma
Plaça
de Santa Eulàlia
9.
07001
Palma
(Illes Balears)
Telèfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electrònic: ajuntament@palma.cat