Inici -> Sessions

El Ple Municipal

CONVOCATÒRIES, ORDRES DEL DIA I ACORDS DEL PLE
El Reglament orgànic de participació ciutadana de Palma disposa que l'Ajuntament ha de donar publicitat a les convocatòries, ordres del dia i acords del Ple.
Amb aquest objectiu, aquesta secció publica els documents oficials de les convocatòries, amb l'ordre del dia, i els extractes de les actes de les sessions plenàries on figuren els acords adoptats, sense les intervencions dels portaveus dels grups municipals.
Els documents publicats procuren ometre totes les dades personals, en compliment de la legislació vigent. Això no obstant, si voleu exercir el dret de rectificació i cancel·lació de dades personals publicades erròniament, us podeu dirigir a la Secretaria General del Ple de l'Ajuntament de Palma o enviar un correu a ple@palma.es

PLENARIS
Darrer dijous de cada mes, a les 10.00 h.
Caràcter mensual (a excepció del mes d'agost)

COMISSIONS DE PLE
Cinc comissions preparatòries del ple. Es celebren la setmana abans del ple (dijous i divendres):
   - Comissió d'Urbanisme i Medi Ambient
   - Comissió de Vigilància de la Contractació, Infraestructures i Desconcentració Territorial
   - Comissió Serveis a la Ciutadania
   - Comissió de Comptes, Economia i Recursos Humans
   - Comissió de Suggeriments i Reclamacions

A continuació es poden consultar les ordres del dia, les sessions en video (a partir del 25 de setembre) i com s'han desenvolupat les mateixes. Una vegada acabada la sessió es publica l'extracte de l'acta, i una vegada aprovada l'acta (a la sessió següent) es publica l'acta sencera

SESSIONS:

 
 
Cercar

 

Pàgina de 11,  102 continguts     
1
2
3
4
siguiente
ultimo
Filtre: [ Tramitació amb certificat ]


Tràmits Presencial
Presencial
Telefònic
Telefònic
Tramitació sense certificat
Tramitació sense certificat
Tramitació amb certificat
Tramitació amb certificat
Documents associats
Documents associats
Registre General

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal
 
Arxiu.01 - Consultes i/o obtenció de còpies d'expedients custodiats a l'Arxiu de la Gerència d'Urbanisme

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal

Imprès consulta còpies d'expedient a Arxiu

Autoliquidacions taxa serveis urbanístics (només autoliquidacions per sol·licitud de llicències d'obres. Les autoliquidacions per comunicacions prèvies les emet l'OAC)

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal
 
Batlia.01 - Sol·licitud d'ocupació als espais públics per motius diversos

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal

Sol·licitud d'ocupació als espais públics per motius diversos

Documents relacionats

Sol·licitud d'autorització d'activitats no permanents IPM

Documents relacionats

BOIB 109 de 4 de Setembre de 2018 - Aprovació definitiva ordenança d'ocupació de la via pública

Benestar social.01 - Demanda de suport per necessitat social

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal
Documents relacionats

Sol·licitud general exposició breu

Documents relacionats

Sol·licitud general exposició llarga

Documents relacionats

Autorització consulta dades personals de menors

Documents relacionats

Autorització consulta dades personals

Benestar social.02 - Sol·licitud del servei de menjar a domicili

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal
 
Benestar social.03 - Sol·licitud del servei d'ajuda a domicili municipal

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal
 
Cultura.02 - Expedient d'incorporació a l'Arxiu Municipal de fons documental per dipòsit o donació

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal
Documents relacionats

Sol·licitud general exposició breu

Cultura.03 - Subvencions en matèria de cultura

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal
Documents relacionats

Autorització per a consultar dades de la Base de Seguretat Social

Documents relacionats

Autorització per a consultar dades de la Base de l'Agència Tributària Estatal

Cultura.05 - Sol·licitud de cessió d'ús d'espai públic per a realització d'exposicions al Casal Solleric i a Ses Voltes

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal
Documents relacionats

Condicions d'ús de l'espai de Ses Voltes

Documents relacionats

Sol·licitud general exposició breu

Pàgina de 11,  102 continguts     
1
2
3
4
siguiente
ultimo

Ajuntament de Palma
Plaça de Santa Eulàlia 9. 07001 Palma (Illes Balears)
Telèfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electrònic: ajuntament@palma.cat