Inici -> Sessions

El Ple Municipal

CONVOCATÒRIES, ORDRES DEL DIA I ACORDS DEL PLE
El Reglament orgànic de participació ciutadana de Palma disposa que l'Ajuntament ha de donar publicitat a les convocatòries, ordres del dia i acords del Ple.
Amb aquest objectiu, aquesta secció publica els documents oficials de les convocatòries, amb l'ordre del dia, i els extractes de les actes de les sessions plenàries on figuren els acords adoptats, sense les intervencions dels portaveus dels grups municipals.
Els documents publicats procuren ometre totes les dades personals, en compliment de la legislació vigent. Això no obstant, si voleu exercir el dret de rectificació i cancel·lació de dades personals publicades erròniament, us podeu dirigir a la Secretaria General del Ple de l'Ajuntament de Palma o enviar un correu a ple@palma.es

PLENARIS
Darrer dijous de cada mes, a les 10.00 h.
Caràcter mensual (a excepció del mes d'agost)

COMISSIONS DE PLE
Cinc comissions preparatòries del ple. Es celebren la setmana abans del ple (dijous i divendres):
   - Comissió d'Urbanisme i Medi Ambient
   - Comissió de Vigilància de la Contractació, Infraestructures i Desconcentració Territorial
   - Comissió Serveis a la Ciutadania
   - Comissió de Comptes, Economia i Recursos Humans
   - Comissió de Suggeriments i Reclamacions

A continuació es poden consultar les ordres del dia, les sessions en video (a partir del 25 de setembre) i com s'han desenvolupat les mateixes. Una vegada acabada la sessió es publica l'extracte de l'acta, i una vegada aprovada l'acta (a la sessió següent) es publica l'acta sencera

SESSIONS:

 
 
Cercar

 

7 continguts     
Filtre: [ Documents associats ]


Tràmits Presencial
Presencial
Telefònic
Telefònic
Tramitació sense certificat
Tramitació sense certificat
Tramitació amb certificat
Tramitació amb certificat
Documents associats
Documents associats
Arxiu.01 - Consultes i/o obtenció de còpies d'expedients custodiats a l'Arxiu de la Gerència d'Urbanisme

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal

Imprès consulta còpies d'expedient a Arxiu

Batlia.01 - Sol·licitud d'ocupació als espais públics per motius diversos

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal

Sol·licitud d'ocupació als espais públics per motius diversos

Documents relacionats

Sol·licitud d'autorització d'activitats no permanents IPM

Documents relacionats

BOIB 109 de 4 de Setembre de 2018 - Aprovació definitiva ordenança d'ocupació de la via pública

Disciplina.00 - Preguntes freqüents

       
Document principal

Preguntes freqüents - disciplina urbanística -

Informació urb.05 - Certificació per a l'obtenció de la llicència autonòmica de gran establiment comercial

Presencial

Presencial
     
Document principal

Full informatiu sobre certificats urbanístics

Documents relacionats

Sol·licitud general exposició breu

Documents relacionats

Acreditació davant la Gerència d'Urbanisme

IVTM.00 - INFORMACIÓ sobre la eliminació de la bonificació per a vehicles de més de 25 anys

Presencial

Presencial
 

Tramitació sense certificat

 
Document principal

Instrucció departament tributari vehicles de +25 anys 20/02/20

Documents relacionats

Atorgament de la representació Departament Tributari

Recaptació.01 - Sol·licitud d'ajornament i/o fraccionament de rebuts, liquidacions i multes en periode voluntari

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal

Sol·licitud general exposició breu

Documents relacionats

Atorgament de la representació Departament Tributari

Recaptació.02 - Sol·licitud de certificat de deutes o d'estar al corrent de pagament

Presencial

Presencial
   

Tramitació amb certificat

Document principal

Sol·licitud general exposició breu

Documents relacionats

Atorgament de la representació Departament Tributari

7 continguts     

Ajuntament de Palma
Plaça de Santa Eulàlia 9. 07001 Palma (Illes Balears)
Telèfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electrònic: ajuntament@palma.cat