CONVOCATÒRIES, ORDRES DEL DIA I ACORDS DEL PLE
El Reglament orgànic de participació ciutadana de Palma disposa que l'Ajuntament ha de donar publicitat a les convocatòries, ordres del dia i acords del Ple.
Amb aquest objectiu, aquesta secció publica els documents oficials de les convocatòries, amb l'ordre del dia, i els extractes de les actes de les sessions plenàries on figuren els acords adoptats, sense les intervencions dels portaveus dels grups municipals.
Els documents publicats procuren ometre totes les dades personals, en compliment de la legislació vigent. Això no obstant, si voleu exercir el dret de rectificació i cancel·lació de dades personals publicades erròniament, us podeu dirigir a la Secretaria General del Ple de l'Ajuntament de Palma o enviar un correu a ple@palma.es
PLENARIS
Darrer dijous de cada mes, a les 10.00 h.
Caràcter mensual (a excepció del mes d'agost)
COMISSIONS DE PLE
Cinc comissions preparatòries del ple. Es celebren la setmana abans del ple (dijous i divendres):
- Comissió d'Urbanisme i Medi Ambient
- Comissió de Vigilància de la Contractació, Infraestructures i Desconcentració Territorial
- Comissió Serveis a la Ciutadania
- Comissió de Comptes, Economia i Recursos Humans
- Comissió de Suggeriments i Reclamacions
A continuació es poden consultar les ordres del dia, les sessions en video (a partir del 25 de setembre) i com s'han desenvolupat les mateixes. Una vegada acabada la sessió es publica l'extracte de l'acta, i una vegada aprovada l'acta (a la sessió següent) es publica l'acta sencera
SESSIONS:
Tràmits | Presencial | Telefònic | Tramitació sense certificat | Tramitació amb certificat | Documents associats |
Arxiu.01 - Consultes i/o obtenció de còpies d'expedients custodiats a l'Arxiu de la Gerència d'Urbanisme |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Imprès consulta còpies d'expedient a Arxiu |
||
Batlia.01 - Sol·licitud d'ocupació als espais públics per motius diversos |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Sol·licitud d'ocupació als espais públics per motius diversos
Documents relacionats
Sol·licitud d'autorització d'activitats no permanents IPM
Documents relacionats
BOIB 109 de 4 de Setembre de 2018 - Aprovació definitiva ordenança d'ocupació de la via pública |
||
Disciplina.00 - Preguntes freqüents |
Document principal
Preguntes freqüents - disciplina urbanística - |
||||
Informació urb.05 - Certificació per a l'obtenció de la llicència autonòmica de gran establiment comercial |
Presencial
|
Document principal
Full informatiu sobre certificats urbanístics
Documents relacionats
Sol·licitud general exposició breu
Documents relacionats
Acreditació davant la Gerència d'Urbanisme |
|||
IVTM.00 - INFORMACIÓ sobre la eliminació de la bonificació per a vehicles de més de 25 anys |
Presencial
|
Tramitació sense certificat |
Document principal
Instrucció departament tributari vehicles de +25 anys 20/02/20
Documents relacionats
Atorgament de la representació Departament Tributari |
||
Recaptació.01 - Sol·licitud d'ajornament i/o fraccionament de rebuts, liquidacions i multes en periode voluntari |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Sol·licitud general exposició breu
Documents relacionats
Atorgament de la representació Departament Tributari |
||
Recaptació.02 - Sol·licitud de certificat de deutes o d'estar al corrent de pagament |
Presencial
|
Tramitació amb certificat |
Document principal
Sol·licitud general exposició breu
Documents relacionats
Atorgament de la representació Departament Tributari |
Ajuntament de Palma
Plaça
de Santa Eulàlia
9.
07001
Palma
(Illes Balears)
Telèfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electrònic: ajuntament@palma.cat