Inici -> Sessions

El Ple Municipal

CONVOCATĎRIES, ORDRES DEL DIA I ACORDS DEL PLE
El Reglament orgÓnic de participaciˇ ciutadana de Palma disposa que l'Ajuntament ha de donar publicitat a les convocat˛ries, ordres del dia i acords del Ple.
Amb aquest objectiu, aquesta secciˇ publica els documents oficials de les convocat˛ries, amb l'ordre del dia, i els extractes de les actes de les sessions plenÓries on figuren els acords adoptats, sense les intervencions dels portaveus dels grups municipals.
Els documents publicats procuren ometre totes les dades personals, en compliment de la legislaciˇ vigent. Aix˛ no obstant, si voleu exercir el dret de rectificaciˇ i cancelĚlaciˇ de dades personals publicades err˛niament, us podeu dirigir a la Secretaria General del Ple de l'Ajuntament de Palma o enviar un correu a ple@palma.es

PLENARIS
Darrer dijous de cada mes, a les 10.00 h.
CarÓcter mensual (a excepciˇ del mes d'agost)

COMISSIONS DE PLE
Cinc comissions preparat˛ries del ple. Es celebren la setmana abans del ple (dijous i divendres):
   - Comissiˇ d'Urbanisme i Medi Ambient
   - Comissiˇ de VigilÓncia de la Contractaciˇ, Infraestructures i Desconcentraciˇ Territorial
   - Comissiˇ Serveis a la Ciutadania
   - Comissiˇ de Comptes, Economia i Recursos Humans
   - Comissiˇ de Suggeriments i Reclamacions

A continuaciˇ es poden consultar les ordres del dia, les sessions en video (a partir del 25 de setembre) i com s'han desenvolupat les mateixes. Una vegada acabada la sessiˇ es publica l'extracte de l'acta, i una vegada aprovada l'acta (a la sessiˇ segŘent) es publica l'acta sencera

SESSIONS:

PÓgina de 14,  136 continguts     
1
2
3
4
siguiente
ultimo
PÓgina de 14,  136 continguts     
1
2
3
4
siguiente
ultimo

Ajuntament de Palma
Plaša de Santa EulÓlia 9. 07001 Palma (Illes Balears)
TelŔfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electr˛nic: ajuntament@palma.cat