Inici -> Identificació electrònica

Formalització i normes de funcionament de la MESA PALMA ACCESSIBLE

La funció de la Mesa, com a òrgan de debat i instrument tècnic i participatiu, és fer aportacions, suggeriments i propostes per a millora de l'accessibilitat al terme municipal de Palma, donar compte de les actuacions acordades i compromisos adquirits, i ser un òrgan eficaç, eficient, participatiu i facultat per a proposar l'adopció de decisions en matèria d'accessibilitat i fer de la nostra ciutat un espai més accessible i amb igualtat d'oportunitats, no tan sols per a persones amb discapacitat física, psíquica i sensorial, si no per a totes i cadascuna de les persones que formen part de la societat.

Descàrrega d'arxius

Descargar archivo

Formalització i normes de funcionament

3 de juliol de 2013
Relació alfabètica de tràmits i serveis Lateral Seu - Certificat Residència Perfil del contractant Tauler d'edictes i anuncis Tràmits altres administracions - 060 Lateral_Tràmits Govern de les Illes Balears Calendari dies inhàbils Interrupcions del servei Validació de documents Queixes i suggeriments Ajuda de la Seu Electrònica

Ajuntament de Palma
Plaça de Santa Eulàlia 9. 07001 Palma (Illes Balears)
Telèfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electrònic: ajuntament@palma.cat