Inici -> Adjuntar documents dins la Seu Electrònica
.
Requisits per a la tramitació telemàtica
a) Requisits per a tramitar amb el Registre Electrònic Comú (REC) de la Seu Elecrònica de l'Administració General de l'Estat: (Registre General)
https://administracionelectronica.gob.es/ctt/rec#.YV1PbdUzaUk
b) Per a treballar correctament a la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Palma es requereix tenir instal·lats al navegador els següents certificats:
Per accedir als tràmits amb un certificat digital.
Per accedir als tràmits amb un certificat digital és necessari que el certificat estigui reconegut per la plataforma estatal de signatura electrònica @firma. Els certificats digitals reconeguts a @firma són els conformes l'estàndard ITU-T X.509 v3, emesos pels prestadors de serveis de certificació inscrits en el registre de la Secretària d'Estat de Telecomunicacions i per a la Societat d'Informació del Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç. Per verificar que el seu certificat digital és compatible amb la Seu Electrónica i amb @firma, pot verificar-ho a l'opció "Validar certificat" a la URL: https://valide.redsara.es
Si el vostre navegador és Mozilla Firefox, el sistema operatiu és Microsoft Windows i el tràmit a realitzar requereix certificat digital, heu de tenir instal·lat el certificat personal al navegador. Per fer-ho, heu de seguir les passes indicades a:
En cas que el certificat personal estigui allotjat a una targeta criptogràfica, s'ha d'instal·lar a Mozilla Firefox el mòdul criptogràfic per a Windows. Per fer-ho, heu de seguir les passes indicades a:
Per poder realitzar la signatura digital.
La signatura digital es pot fer mitjançant la aplicació d'escriptori AUTOFIRMA (Recomanada) o la màquina virtual JAVA (Java Runtime Environment) instal·lada al seu navegador, si aquest ho permet.
a) Signatura amb AUTOFIRMA. AUTOFIRMA és una aplicació de signatura realitzada pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, amb l'objectiu d'oferir a l'usuari un sistema per a signar digitalment qualsevol tipus de document de manera senzilla. L'usuari indica quin fitxer vol signar i l'aplicació escull automàticament el format de signatura que ha d'aplicar, alliberant així, l'usuari de qualsevol dubte tècnic. Podeu obtenir el programa a aquesta URL: http://firmaelectronica.gob.es/Home/Descargas.html. Els requeriments per instal·lar AUTOFIRMA són els següents:
Sistemes Operatius:
Navegadors Web (per invocació directa):
b) Signatura amb JAVA (per a instal·lacions antigues). Si les versions que té instal·lades el seu navegador i sistema operatiu encara ho permeten, podeu obtenir aquet complement a la URL https://www.java.com/es/download/ i instal·lar la darrera versió. Després podeu verificar que la instal·lació ha estat correcta visitant aquesta URL https://www.java.com/es/download/installed.jsp. Els requeriments per instal·lar JAVA són els següents:
Sistemes operatius:
Navegadors:
Versió JAVA (Java Runtime Environment)
No estan soportats:
Tramitació Telemàtica i Carpeta Ciutadana:
Ajuntament de Palma
Plaça
de Santa Eulàlia
9.
07001
Palma
(Illes Balears)
Telèfon: 010 / 971225900 / 630308226
Correu electrònic: ajuntament@palma.cat